مرتفع‌ترین پرچم عزای استان در گرگان به اهتزاز درآمد

آیین اهتزاز مرتفع‌ترین پرچم عزای استان و آغاز سیاه‌پوش کردن سطح شهر گرگان، همزمان با فرارسیدن ماه محرم، با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان، مدیران شهری و جمعی از شهروندان در میدان شهرداری برگزار شد.

در این مراسم، پرچم عزای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به اهتزاز درآمد و فضاسازی و سیاه پوش کردن شهر برای ایام سوگواری محرم آغاز شد.


منبع محتوا |

محتوای مشابه

نظرات شما